Míchání jablek s hruškami

Abychom si zpestřili páteční ráno, rozhodli jsme se strávit (paní učitelka Bitomská se rozhodla strávit) hodinu v chemické laboratoři jinak než obvykle. V učebně IVT studenti 5. A nafasovali iPady a nakráčeli před laboratoř. Jejich dnešním úkolem bylo provést laboratorní práci tak, aby se veškerý průběh úkolu zaznamenal pomoci iPadu.

Chemici dnes raději pracovali na lehkých úkolech, pro které byste našli veškeré pomůcky a „chemikálie“ v kuchyni, aby si vyzkoušeli zkombinovat práci v laboratoři se současným použitím iPadu tak, aby nebyla ohrožena bezpečnost všech zúčastněných. Někomu se to povedlo, někomu méně. Ti „nejšikovnější“ (Matyáš, Ondra a Alča) budou muset nějaké sklo dokoupit … Holt, pracovali příliš tvrdě. A protože paní učitelka chce, aby ten pot a v jedné chvilce téměř i slzy (pro jednoho bolesti, pro zbytek smíchu) měly nějaký význam, dohodla se s panem Patrikem Kaveckým, že se během hodiny IVT veškerý vytvořený materiál pod jeho dozorem zkompletuje do podoby netradičního protokolu. Za což mu velice děkujeme. O ty nejzdařilejší protokolární pokusy se s vámi podělíme v pozdějším příspěvku.

Autor příspěvku: Mgr. Barbora Bitomská